za nákup nad 50 € automaticky získavate dopravu zdarma

Reklamácie

Ako mám postupovať pri reklamácii?

Reklamácia pri preprave
 
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného emailu na kosice@hudysport.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, oznámte nám túto skutočnosť prostredníctvom formulára, ktorý vyplňte a pošlite spolu s tovarom do 48 hodín. 
 
Reklamácia v záručnej dobe
 
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom doneste na našu predajňu HUDY Sport Košice na Hlavnej 67, alebo zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu prevádzkovateľa internetového obchodu SKIALPMANIA. Tovar zasielajte čistý! Nezabudnite na všetky potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (origininál faktúry, doklad o zaplatení).
 
Stiahnite si a vytlačte FORMULÁR
 
Nikdy neposielajte tovar na dobierku!
 
SPORT ELEMENT s.r.o.
Hlavná 67
040 01 Košice
 
V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať. Radi Vám pomôžeme.
 
TEL:     055/622 06 07
EMAIL: kosice@hudysport.sk
 
každý pracovný deň:   9:00 - 18:00
 
Reklamovanie tovaru a záruka
 
Záručná doba na všetok tovar v našej ponuke je 24 mesiacov.
 
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu. Reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte!
 
Reklamačný formulár nájdete TU.  Formulár odošlite čo najskôr a pribaľte ho priamo k výrobku pri jeho odosielaní.
Reklamovaný tovar je nutné doručiť na našu poštovú adresu alebo do našej kamennej predajne. Reklamácie riešime do 30 dní. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru. 
 
Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.
 
Prevádzkovateľom internetového obchodu skialpmania.sk je:
 
SPORT ELEMENT s.r.o.
Hlavná 67
040 01 Košice
IČO: 36814644
IČDPH: SK2022422765
bankové spojenie:
  •  SLSP:  IBAN: SK60 0900 0000 0004 4794 1237, SWIFT : GIBASKBX 
  •  ČSOB: IBAN: SK79 7500 0000 0040 0585 1662, SWIFT : CEKOSKBX

 

DOKUMENTY:
Prihlaste sa pre odber noviniek:

Prihlásenie

Email:
Heslo:

Zabudli ste heslo? | Nová registrácia